A- A A+
«Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» ММ «Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» ММ
«Ақмола облыстық мәслихатының 2009 жылғы 17 шілдедегі № 4С-15-6 «Ақмола облысының жер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлем ставкаларын бекіту туралы» шешіміне өзгерістер енгізу туралы»

Реттегіш құралдардың
реттеушілік әсеріне талдау
жүргізу және пайдалану Ережесіне
№ 1 қосымша

«Ақмола облыстық мәслихатының 2009 жылғы 17 шілдедегі № 4С-15-6 «Ақмола облысының жер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлем ставкаларын бекіту туралы» шешіміне өзгерістер енгізу туралы» Ақмола облыстық мәслихатының шешімнің жобасы бойынша реттегіш құралдардың реттеушілік әсерін талдаудың нәтижелері бойынша аналитикалық нысаны

  Мемлекеттік орган толтырады (МО) Қоғамдық талқылаудың түсініктемелерімен ұсыныстары Қоғамдық талқылаудың түсініктемелері мен ұсыныстары туралы МО қорытындысы
1-ҚАДАМ: Проблеманы айқындау
1 Проблеманы айқындау (3 сөйлемнен аспайтын еркін нысандағы мәтін) «Ақмола облыстық мәслихатының 2009 жылғы 17 шілдедегі № 4С-15-6 «Ақмола облысының жер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлем ставкаларын бекіту туралы» шешіміне өзгерістер енгізу туралы»2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Су кодексінің 38-бабына, 569-баптарына сәйкес, Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 25 желтоқсандағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексінің (Салық кодексі) 569-бабына,Қазақстан Республикасыауыл шаруашылығы Министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы 14 сәуірдегі №223 «Жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақыны есептеу әдістемесін бекіту туралы»бұйрығына сәйкес. Қазақстан Республикасы ауыл шаруашылығы Министрінің 14.04.2009 ж. №223 бұйрығымен бекітілген жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақыны есептеу Әдістемесінің негізіндежер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы ставкаларын бекіту Облыстық мәслихаттың жергілікті өкілді органдарының функцияларын жергілікті өзін-өзі басқаруға сәйкес, Ақмола облысы бойынша төлемақылар ставкаларын бекіту
2 Проблеманың болу фактісін дәлелдейтін және оның ауқымын көрсететін деректер (цифрлық өлшемде) бар ма Жоқ жоқ жоқ
3 Проблема әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін нысаналы топтар (проблема әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін халық топтарын, кәсіпорындар типтерін немесе өзге де ұйымдардың анықтамасын көрсетіңіз). Олардың санын көрсетіңіз 1. Ауыл шаруашылығы, тұрғын үй-коммуналдық қызметтері, өнеркәсіп, гидроэнергетика , су көлігі2. Мемлекет;3. Заңды тұлғалар объект обложения –виды специального водопользованияжилищно-коммунальные услуги, промышленность, сельское хозяйство, гидроэнергетика, водный транспортсалық салу объектісі –арнайы су пайдалану түрлерітұрғын үй-коммуналдық қызмет көрсету, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, гидроэнергетика, су көлігі объект обложения –виды специального водопользованияжилищно-коммунальные услуги, промышленность, сельское хозяйство, гидроэнергетика, водный транспорт
         
4 Қазіргі проблемасы қандай тәуекел деңгейіне жатқызылады Жоғары (адамдарға, ұйымдарға немесе толығымен мемлекет пен қоғамның қауіпсіздігіне теріс әсер ететін жоғары ықтималдығы бар немесе көптеген адамдарға, ұйымдарға теріс әсерінің төмен ықтималдығы)__Х__ жоқ жоқ
Орташа (аздаған адамдарға, ұйымдарға немесе жалпы мемлекет пен қоғамның қауіпсіздігіне кері әсерін тигізу ықтималдығы бар)__ __    
Төмен (аздаған адамдарға, ұйымдарға кері әсерін тигізетін төмен ықтималдығы бар)__ __    
Тәуекелдер әр түрлі ___    
Тәуекелдер деңгейін анықтауға мүмкіндік жоқ ____    
Тәуекелдер жоқ ____ Тәуекелдер жоқ Тәуекелдер жоқ
5 Проблеманың бар болуының себептері (сипаттау барысында себеп-салдарлық байланысты көрсету қажет) Қоршаған орта ластануының проблемасы Қазақстан Республикасының барлық су ресурстары және су бассейндерінің аумағында бар.Электр энергиясын, өнеркәсіптік кәсіпорындарды өндіру көлемінің өсуі, экономиканың құрылымдық бөлімшелерін дамыту, ауыл шаруашылығын дамыту ол жер үсті су ресурстарын пайдалану деңгейін арттырады.   ҚР Салық Кодексінің 569-бабыныңережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу
         
6 Проблемалар немесе оның себептерін шешуге бағытталған мемлекеттік реттеудің қазір қандай механизмдері бар Ия.1. ҚР Салық Кодексінің 569-бабының ережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу   ҚР Салық Кодексінің 569-бабының ережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу
2-ҚАДАМ: Реттеудің мақсаты мен міндеттерін айқындау
7 Жобаланған мемлекеттік реттеулерді енгізудің мақсаты қандай (еркін нысанда сипаттаңыз) Есіл өзені бассейнінің жер үсті су ресурстарының ластануын төмендету мақсатында, жергілікті өкілді органдарымен жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы ставкаларының мөлшерлері бекітеді.Төлемақы ставкалары мөлшерінің өсуі табиғатты пайдаланушыларды су ресурстарын тиімді пайдалануға ынталандырады   ҚР Салық Кодексінің 569-бабыныңережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу
8 Жобаланатын реттеулер көрсетілген проблеманы шешуге бағытталған неғұрлым кең іс-шаралар кешенінің бөлігі болып табылады ма проблемалар жоқ жоқ жоқ
3-ҚАДАМ: Проблеманы шешудің мүмкіндіктері
9 Нұсқаларды қарастыру үшін жоспарланатытын анықтау (Сіз қарастыратын және талдайтын баламалы тәсілдердің нұсқаларын көрсетіңіз, кемінде 3 нұсқасын таңдау қажет) 1. Істердің ағымдағы жай-күні _Х__2. Ақпараттық компания ___3. Жауапкершілікті күшейту ____4. Ақпараттық құралдарын жүргізу ___5. Мемлекеттік бақылау _Х_6. Рұқсат ___7. Тыйым салу ____8. Басқа – Қолданыстағыға сәйкесҚР салық Кодексімен, жергілікті өкілді органдарымен жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы ставкалары бекітіледі   ҚР Салық Кодексінің 569-бабыныңережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу
10 Жоспарланған нұсқалардың сипаттамасы (жоғарыдағы барлық таңдалған және белгіленген нұсқалары реттегіш құралдарды көрсете отырып еркін нысанда сипатталады) 1-нұсқа Төлемақы ставкаларының мөлшерін бекіту   ҚР Салық Кодексінің 569-бабының ережелер талаптарына сәйкес нормативтік құқықтық актін тіркеу
4-ҚАДАМ: Нұсқалардың әсерін айқындау
(1-нұсқадағы өңдеу нәтижелерімен толтырылады)
11 Әрбір нұсқа бойынша шығындар мен пайданың қысқаша сипаттамасы 1-нұсқа.Шығындар:1. Қызметтерді жүзеге асыратын кәсіпкерлік субъектілері үшінПайда:1. Төлемақы ставкаларының мөлшерін өсіру табиғатты пайдаланушыларды су ресурстарын тиімді пайдалануға ынталандырады   Пайда:Төлемақы ставкаларының мөлшерін өсіру табиғатты пайдаланушыларды су ресурстарын тиімді пайдалануға ынталандырады. Облыстағы су ресурстарын қорғау
           

4-ҚАДАМ: Нұсқалардың әсерін айқындау – деректер жоқ

5-ҚАДАМ: Реттеуші нұсқаның неғұрлым оңтайлысын таңдау

(2-нысандағы өңдеу нәтижелерімен толтырылады)
12 Қандай нұсқалар неғұрлым қолайлы 1-нұсқа – Қолданыстағы ҚР Салық Кодексіне сәйкес жергілікті өкілді органдары жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы ставкалары бекітеді   Облыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу
13 Ұсынылатын реттеудің сипаттамасы Облыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу   Облыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу

5-ҚАДАМ: Нұсқаны таңдау (рейтинг)

1-нысан

Нәтижелілік бойынша рейтинг (проблеманы шешудегі міндеттердің қолжетімділігі) Нәтижелілік балы (5 балдық жүйе) Тиісті балды берудің түсініктемесі
1-нұсқа қазіргі жай-күйі, атап айтқанда тек мемлекеттік реттеуОблыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу 5 Мемлекеттік реттеуағымдағы жай-күйі, атап айтқанда тек мемлекеттік реттеу Бұл нұсқа неғұрлым қолайлы болып табылады. Облыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу кәсіпкерлердің құқықтарын жүзеге асырады.Барлық проблемалар мен міндеттер шешілетін болады

Реттеу нәтижелігін бағалаудың 5 балдық жүйесінің ұпайын анықтау

5 – қойылған міндет шешіледі (проблема пайда болмайды);

4 – қойылған міндет дерлік толық шешіледі (проблеманың барлық маңызды аспектілері болмайды);

3 – қойылған міндет ішінара шешіледі (проблема азаяды, проблемалардың ең қауырт аспектілері болмайды);

2 – қойылған міндет кейбір аспектілерінде шешіледі (проблеманың кейбір маңызды және сын мәселелері әлі де жалғасады);

1 – қойылған міндет шешіледі (проблема болмайды)1.

Тиімділігі бойынша рейтинг Пайда Шығындар Нұсқа рейтингтегі тиісті орынды не себепті алғаны туралы қорытынды түсініктеме
  1-нысанның 4-Қадамына сәйкес толтырылады  
1-нұсқа қазіргі жай-күйі, атап айтқанда тек мемлекеттік реттеу– Облыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу Пайда:2. Мемлекет үшін- облыстық бюджеттің кіріс бөлімінің өсуі Шығындар: Мемлекеттік реттеуЖергілікті өкілді органдардың функцияларын жергілікті өзін-өзі басқаруға сәйкес Ақмола облысы бойынша төлемақы ставкаларын бекіту

Нұсқалардың қорытынды рейтингі

(алдыңғы екі кестелерді салыстыру негізінде жүргізіледі)

Рейтинг Нұсқаның рейтингтегі тиісті орынды алу себебін түсіндіру Ықтимал тәуекелдер және күтпеген салдары
___________________________________11баллды беру і- бұл нұсқа дұрыс таңдалмағанын және оны мүлдем қарастыруға болмайтынын білдіреді
1-нұсқа Мемлекеттік реттеуОблыстық мәслихат шешімінің жобасын бекіту және тіркеу 5 Мемлекеттік реттеулер Шығындар:нормативтік-құқықтық актінде ықтимал тәуекелдердің және күтпеген салдары жоқ.
     
6-ҚАДАМ: Бағалау индикаторы
14 Проблеманың индикаторын айқындау Өлшенетін индикаторлары жоқ х х
15 Шығасылардың негізгі өлшенетін индикаторларын айқындау Деректер жоқ х х
16 Проблеманың масштабын көрсететін (цифрлық өлшемде) деректерді өзгертуді жоспарлау(сипаттамада жоспарланатын өзгерістердің уақытша шектерін көрсетіңіз) Базалық деректер болмағандықтан, анықтау мүмкіндігі жоқ х х
17 Толық мониторинг үшін ақпаратты жинау және талдау жүйесіне ұсынылатын өзгерістер (мүмкін болатын индикаторлар және олар өлшеулі болуы үшін не істеу керек)   х х
18 Индикаторларды өлшеудің ұсынылатын кезеңділігі Нормативтік ставкалар тиісті жылға арналған инфляция деңгейін негізге ала отырып, жыл сайын индексирленеді. х х

Басқарма басшысы                                                                                           Р.Ш. Әубәкіров

Орындаушы, бас маманы А. Жандуллаева

Мақаланың шыққан күні: 18.01.2018 11:30
Парақтағы соңғы өзгерістер: 18.01.2018 11:30
Қаралым саны: 756

egov.kz - мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

@2018 «Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» ММ
Яндекс.Метрика

Пошталық мекенжайы:

Телефон:

Электрондық пошта адресі:

020000 Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Абая көшесi, 89

8 (7162) 25-19-86, факс 25-21-30

natur@akmo.kz